Voor onze fijne basisschool Al Amana Overvecht zijn wij op zoek naar een enthousiaste en betrokken intern begeleider.
Ben jij een ervaren onderwijsprofessional met passie voor leerlingbegeleiding en het ondersteunen van leerkrachten? Zoek je een functie waarin je echt het verschil kunt maken? Dan is deze rol iets voor jou!
Ook ervaren leerkrachten die een nieuwe stap in hun carrière willen zetten, nodigen wij van harte uit om te solliciteren.
Over Al Amana Overvecht
Al Amana Overvecht is een basisschool met een open karakter en een islamitische identiteit. Bij ons staan kwaliteit en persoonlijke aandacht voor iedere leerling centraal. Als intern begeleider speel je een sleutelrol in het zorgproces. Je coördineert de zorg voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben en werkt samen met leerkrachten, ouders en externe instanties.
Wat ga je doen?
– Coördineren van de leerlingenzorg en bewaken van de zorgstructuur;
– Opstellen en uitvoeren van handelingsplannen en ontwikkelingsperspectieven;
– Begeleiden en ondersteunen van leerkrachten bij het uitvoeren van zorgplannen;
– Communiceren en afstemmen met ouders, collega’s en externe instanties;
– Meedenken over onderwijsontwikkeling en het versterken van het team;
– Verzamelen en analyseren van gegevens om het zorgbeleid te verbeteren.
Onze zorgleerlingen zoeken een intern begeleider/zorgcoördinator (0,8 fte) die hun ondersteuningsbehoeften ziet en de spil in het web kan zijn,...
Solliciteren via MeesterBaanDe Triangel uit Rotterdam zoekt een Intern begeleider Jonge Kind per In overleg...
Solliciteren via MeesterBaanHet Baken uit Nijkerk zoekt een Intern Begeleider (WTF 0,4) per...
Solliciteren via MeesterBaanDe Windroos uit Mijdrecht zoekt een Intern begeleider/kwaliteitscoördinator per 01-01-2025...
Solliciteren via MeesterBaanobs Prins Willem Alexander uit Nieuwerkerk aan den IJssel zoekt een Intern begeleider per 1-8-2025...
Solliciteren via MeesterBaanVan Voorthuijsenschool (Haarlem) uit Haarlem zoekt een Intern Begeleider per...
Solliciteren via MeesterBaan