Bij de woorden ‘structuur, organisatie, planning en dynamische omgeving’ veer jij op. Ben jij een proactieve en georganiseerde bestuurs-/managementassistent die graag ondersteunt en zorgt dat alles soepel verloopt? In deze rol ben je samen met het team bestuursondersteuning de onmisbare schakel voor de Raad van Bestuur, de Raad van Toezicht, de directeur en het MT van het OMO-bureau. Met jouw communicatieve vaardigheden en oog voor detail maak je het verschil. Groei jij samen met ons mee in deze uitdagende functie?
Wat ga je doen?
Als bestuurs-/managementassistent bied jij, samen met je vier collega’s, managementondersteuning aan de Raad van Bestuur, de directie/MT en onze toezichthouders. Je komt te werken in een dynamische werkomgeving, waarbij iedere dag anders is. Jij weet goed te prioriteren. Complex agendabeheer en het bijhouden van diverse mailboxen gaan jou gemakkelijk af. Door jouw snelle signalering ben je stagnaties in processen voor en jouw verbetervoorstellen dragen echt bij.
Jouw rol houdt, naast het beheer van complexe agenda’s en mailboxen, onder andere ook in dat je overleggen voorbereidt: administratief, organisatorisch en inhoudelijk. Daarnaast behoort het notuleren van (bestuurlijke) overleggen en het toezien op voortgangsbewaking ook tot je takenpakket.
Flexibiliteit is belangrijk. We hechten grote waarde aan een goede werk-privébalans en denken daarin graag met je mee. Je krijgt de ruimte om zelfstandig te werken, binnen een collegiaal en betrokken team met de mogelijkheid tot thuiswerken. Soms vinden vergaderingen echter ook plaats in de avond en is jouw aanwezigheid gewenst om te notuleren. Ook kan het af en toe gebeuren dat er een beroep wordt gedaan op jouw vrije momenten. Natuurlijk stemmen we dit altijd in goed overleg met elkaar af.
Wie ben je?
Jij hebt snel door hoe een organisatie in elkaar zit en hoe de functionele en bestuurlijke verhoudingen zijn. Niet alleen binnen het OMO-bureau sta jij je collega’s enthousiast te woord, ook partijen van buitenaf weten snel wie jij bent door jouw open en professionele communicatie.
Verder beschik jij over:
Wat bieden we je?
Een uitdagende functie in een werkomgeving waar we open staan voor jouw ideeën en initiatieven. Je ontvangt een arbeidsovereenkomst voor een jaar met de intentie deze aansluitend om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd.
Er heerst een warme bedrijfscultuur waarin je je snel thuis voelt. Jouw persoonlijke groei is belangrijk voor ons en dus denken we daar graag in mee. Het bureau zit op een fijne locatie naast het centraal station Tilburg met eigen parkeerplaatsen (Parkeergarage de Knegtel). Iedere week genieten we van verse soep en in onze ontmoetingsruimte ontspannen we met een potje tafelvoetbal of darts.
Wie zijn we?
Ons Middelbaar Onderwijs (OMO) is een vereniging van ruim 60 middelbare scholen in voornamelijk Noord-Brabant. De medewerkers van het OMO-bureau in Tilburg ondersteunen deze scholen en de Raad van Bestuur. Enthousiaste experts op het gebied van onderwijs, juridische zaken, huisvesting, HR en financiën ontzorgen, adviseren en faciliteren de scholen. Zij zetten zich dagelijks met hart en ziel in en dragen bij aan de toekomst van onze leerlingen. Werken bij OMO is werken in een dynamische omgeving; een omgeving die kansen biedt op persoonlijke ontwikkeling en ruimte geeft aan nieuwe, frisse ideeën.
Meer informatie?
Herken jij jezelf in dit profiel en wil je meer informatie over werken bij Ons Middelbaar Onderwijs? Via deze link lees je meer over werken op het OMO-bureau www.omo.nl/werken-en-leren-bij, kijk ook eens naar onze bureaufilm op: www.omo.nl/organisatie/hoe-we-zijn-georganiseerd/omo-bureau/
Mocht je aanvullende vragen hebben over deze vacature, dan kun je contact opnemen met Odette Vernooij via o.vernooij@omo.nl.
Voor vragen over het sollicitatieproces of de arbeidsvoorwaarden neem je contact op met Jessica Lambooij (recruiter), via 013-5955387 of j.lambooij@omo.nl.
Solliciteren?
Ben je geïnteresseerd? Via de ”solliciteren” knop op deze pagina ontvangen we graag je cv en brief met motivatie. Indien van toepassing krijgen interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang op externe kandidaten. Solliciteren kan tot en met 17 augustus 2025. In verband met de zomervakantie ontvang je in de week van 18 augustus een reactie op jouw sollicitatie. De eerste gesprekken vinden plaats in de eerste week van september.
We kijken uit naar je sollicitatie!
(Wij werven zelf en werken niet samen met bemiddelingsbureaus voor deze vacature)
Morgenwijzer uit Alphen aan den Rijn zoekt een Bestuurs- en managementondersteuner per 1-9-2025...
Solliciteren via MeesterBaanZorg jij ervoor dat alles soepel verloopt achter de schermen? Voor het College van Bestuur zoeken wij een managementassistent(e) voor...
Solliciteren via MeesterBaanWij zijn op zoek naar een (tijdelijke) Managementassistent voor 28-32 uur per week in Veenendaal....
Solliciteren via MeesterBaanOp het stafbureau van Op Kop zoeken we een nieuwe spin in het web, het visitekaartje van onze onderwijsstichting!...
Solliciteren via MeesterBaanStichting TWijs uit Haarlem zoekt een officemanager bij TWijs per 01-08-2025...
Solliciteren via MeesterBaanInnoord uit Amsterdam zoekt een Bestuursondersteuner (Regelneef) per...
Solliciteren via MeesterBaan